בימים אלו עלה באתר איגוד חברות הפרסום בישראל מיצג דיגיטלי המציג קמפיינים נבחרים של משרדי הפרסום המובילים בישראל שעלו מאז החלה מלחמת חרבות ברזל, כחלק ממאמצי ההסברה וחיזוק המודעות ל-7.10 ולמלחמת חרבות ברזל. גיל סמסונוב: "בתוך כל שיברון הלב, גילו משרדי וצוותי הפרסום אכפתיות"
למעבר למיצג הדיגיטלי באתר איגוד חברות הפרסום לחצו כאן
מתוך אתר איגוד חברות הפרסום: "ב- 7.10.23 נפל דבר בישראל. ביום בו התרחש האסון והטבח הנורא, התגייסו כוחות רבים וטובים במדינה למאמץ המלחמתי, שהחל אז ונמשך עד ימים אלה. משרדי פרסום רבים, התגייסו בהתנדבות לפעולות הסברה ושינוי תודעה בישראל ובעולם, להשגת לגיטמציה בינלאומית למלחמה בחמאס, למען שחרור החטופים בעזה ולחיזוק חוסנה הפנימי של מדינת ישראל.
איגוד הפרסום, גאה לתת במה וחשיפה לקמפיינים אלה, שנעשו ביוזמות עצמאיות של משרדי הפרסום, במה שתהיה השראה לפעילות התנדבותית למען מדינת ישראל".